Klonoa Phantasy Reverie Series
Klonoa, ilk oyunu 1997 yılında Namco tarafından çıkarılan 3D yana ilerlemeli aksiyon oyunu serisidir. Birçok orijinal karakterin bulunduğu eşsiz bir evrende geçen oyunda, dünyayı kurtarmak için yolculuğa çıkan kahramanımız Klonoa'yı takip ediyoruz. Serinin ilk oyununun 25. yıldönümünü kutlamak adına, Klonoa: Door to Phantomile ve Klonoa 2: Lunatea's Veil oyunlarını bir araya getiren yenilenmiş sürümümüz Klonoa Phantasy Reverie Series'i duyurmaktan mutluluk duyuyoruz! Grafikler güncellense de oyunların dünyası ve oynanış unsurları değiştirilmedi. Oyunları ilk kez oynayanlar için daha erişilebilir kılmak amacıyla değiştirilebilir zorluk ayarları ekledik. Yeni ve iyileştirilmiş Klonoa'yı oynarken nostalji yolculuğuna çıkmaya hazır olun. İçindekiler: ・Ana oyun ・Klonoa Kostüm Seti: Moo Kostüm Seti Klonoa Kostüm Seti: Moo Kostüm Seti Bu kostüm ile kötü karakter Moo'nun kılığına girebilirsiniz. *Tasarım, içerik ve teknik özellikler haber verilmeden değiştirilebilir. *Kostüm DLC'si ana oyuna eklidir. *Bonus özellikler daha ileri bir tarihte ayrıca yayınlanabilir. *Oyunu indirdikten sonra bonus özelliklere Ayarlar menüsündeki Kostümler kısmından ulaşılabilir.