Katamari Damacy REROLL
Engel tanımaz prens geri dönüyor, tekrar yuvarlamaya hazır! Tüm Evrenin Kralı gökteki tüm yıldızları yanlışlıkla yok ediyor ve ufak tefek oğlu Prens’e, yani sana, yıldızları gökte yeniden parlatma görevi veriyor. Gök yüzüne yıldızları tekrar asma macerasında Evrenin Kralı ve Prensine katıl. İster evde, ister hareket halinde oyna, hem de full HD! Sevilen yuvarlama oyunu güncellenen grafikler ve tümüyle yeniden yaratılan ara sahneleri ile full HD olarak geri dönüyor!