JUMANJI: Video oyunu
Dünyalarını geride bırakmak isteyenler için en büyük meydan okuma olan Jumanji'de hayatta kalmaya çalışırken aksiyon dolu bu oyunda macera ve kahkahayı bir araya getirin! Sadece siz ve üç takım arkadaşınız JEWELS'ı geri kazanabilir ve Jumanji'yi kurtarabilir. Öyleyse çevrimiçi olun, bölünmüş ekranda oynamak için arkadaşlarınızı toplayın veya AI arkadaşlarınızla yalnız gidin. Boy ölçüşülecek kötü niyetli bir haydut ordusu, kaçınılması gereken ölümcül canavarlar ve tuzaklar ile birlikte kilidi açılacak mükemmel özelleştirmeler sizi bekliyor. Ve avatarlarınız olarak kahraman Dr. Bravestone, Ruby, Mouse ve Prof. Oberon ile günü kurtarmak için benzersiz yeteneklerinizin (ve eğlendirici başarısızlıklarınızın) olduğunu biliyorsunuz!