Jonah Lomu Rugby Challenge 4
ÇAPRAZ VURUŞA HAZIR MISIN? - Çapraz vuruş da dahil olmak üzere 10 farklı hamleyle set oyunları kullanarak rakiplerinizi hazırlıksız yakalayın! - 16 uluslararası takımla Kadınlar ve Erkekler Yedili Ragbi. - Hem kit yaratıcısı hem de geliştirilmiş oyuncu yaratıcısı ile en iyi ragbi oyuncusunu oluşturun! - Yapay zeka oluşumları ve oyuncuların stratejik konumlandırılması, oyunu deneyimli ragbi kafaları için gerçekçi ve zorlu kılar. - Yan çizgi kamera açısı ve düşme hedefi kamerası, gerçek yayın görünümüne daha yakın bir simülasyon sağlar. - 12'den fazla stok standart yarışmanın tadını çıkarın veya kendinizinkini yaratın. RE-RELEASE Muhtemelen en iyi ragbi bilgisayar oyunu, şimdi Jonah Lomu'nun büyük efsanesine bir övgü olarak yeniden yayınlandı. Lisanslı takım yok, sadece Rugby Challenge 4'ün heyecanı ve sızıntıları ile saf eğlence! ÇOK PLATFORMLU FANHUB Ünlü Fanhub'ımızı kullanarak oyuncuları ve takımları tüm platformlarda paylaşın, indirin ve derecelendirin! KUSURSUZ RAGBİ DENEYİMİ Birden Çok Oyun Modu dahil: Tek Maç, Çoklu Takım Yarışması, kapsamlı çok yıllık Kariyer Modu, Profesyonel Olma Modu ve Çevrimiçi 8 oyuncu modu.