Johnny Trigger: Definitive Edition
Johnny Trigger - Uluslararası Kargaşa Adamı! Şık, ölümcül ve bir bilardo topu kadar pürüzsüz Johnny Trigger, aksiyonun hiç bitmediği bu kesintisiz platform nişancı oyununda görev adamıdır. Bu aksiyon dolu deneyim, ana oyundan ve 6 DLC'den içerik içerir: - 6 yeni görünüm: Lunatic, Butcher, Avenger, Hunter, Johnnybee ve Hotshot - 6 yeni silah: Showtime, Vengeance, Hurricane, Triforce, Bulletstorm ve Sawed-off - Diğer para birimlerini satın almak için 4500 ek gemm - 175 ek bulmaca ile daha fazla çizgi roman grafiğinin kilidini açma - 65 üssün kilitli kapılarını açmak için ek anahtarlar - 150 ek çekiçle üste başka yükseltmelerin kilidini açma - Mağazalardan silah ve deri satın almak veya çizmek için 35000 ek para Mafyanın yeraltı dünyasını çökertmek için gerekenlere sahip misiniz? "Az laf, çok mermi" - Johnny'nin koşarken, zıplarken, dönerken, kayarken ve her kötü adam toz olana kadar ateş etmeye devam ederken sloganı bu. Doğruca dalın ve ateş etmeye başlayın! Johnny Trigger'ın kısa ama son derece tatmin edici seviyeleri, onu kısa bir molayı doldurmak için mükemmel bir aksiyon oyunu haline getiriyor. Biraz daha zamanınız varsa, toplayacak çok şey ve her köşede yeni bir meydan okuma var.