Johnny Trigger: Hunter DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - Avcı kostümü - Triforce silahı - Üsteki kilitli kapıları açmak için ek 25 anahtar - Daha fazla çizgi roman grafiğinin kilidini açmak için ek 75 bulmaca Avcı görünümü ile görünümünüzü özelleştirin ve şimdi yeni bir benzersiz silah alın!