Johnny Trigger: Butcher DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - Kasap derisi - İntikam silahı - Üsteki kilitli kapıları açmak için ek 15 anahtar - Üsteki diğer yükseltmelerin kilidini açmak için ek 50 çekiç Kasap görünümü ile görünümünüzü özelleştirin ve şimdi yeni bir benzersiz silah alın!