Jagged Alliance 3
Doğal kaynaklar açısından zengin ve siyasi fikir ayrılıklarıyla dolu bir ülke olan Grand Chien, seçilmiş başkanın kayıplara karışmasının ardından "The Legion" adı verilen paramiliter gücün kırsal kesimlerin kontrolünü eline almasıyla birlikte kaosa sürüklenir. Şimdiyse başkanın ailesi, güçlü Adonis şirketiyle yaptıkları anlaşma dahil olmak üzere başkanı bulup ülkeye geri getirmek adına bir grup paralı asker tutmak için ellerindeki bütün kaynakları kullanıyor. Jagged Alliance 3'te kendine has kişilikleri, yetenekleri ve hikâyeleri olan birbirinden farklı karakterler arasından seçim yap. Daha sonra Grand Chien'i keşfe çıkıp yeni insanlarla tanış, para kazan, ekibini büyüt ve ülkenin kaderini belirleyecek olan nihai kararları ver.