Jackbox Parti Üçlüsü
NOT: Bütün oyunlar İngilizce olup yerel olarak çok oyunculudur. Harika haber! Parti oyunlarının en harika koleksiyonları tek bir dev plan halinde birleştirildi! Jackbox Parti Üçlüsü, bir sonraki partinizi ya da aile toplantınızı gerçek bir kahkahalar festivaline dönüştürecek Jackbox Parti Paketlerini Tek bir uygun ücretle size getiriyor. Eğlenceye katılmak için birtakım kumandalara da gerek duymayacaksınız. Bütün oyunlarımız, kumanda olarak kullanılan telefon, tablet veya dizüstü bilgisayar gibi internet bağlantılı cihazlarla oynanır! Misafirleriniz için sadece bir cihaz ve mizah anlayışı gerekecektir. Ne yazık ki bunlardan ikincisi satın alınamaz. Jackbox Parti Paketinden: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud Jackbox Parti Paketi 2’den: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. Ve Jackbox Parti Paketi 3’ten: Trivia Murder Party Guesspionage Tee K.O. Fakin’ It Quiplash 2 Bütün bu oyunlarla, daha fazla partiye ve çok daha fazla arkadaşa gereksinim duyacaksınız!