Jackbox Parti Paketi 2
Parti oyunlarında hadise yaratan Jackbox Parti Paketinin devamı olup sizi kahkahalara boğacak BEŞ yeni parti oyunu içerir! Oyunların içerdikleri: 1) Son derece popüler blöf oyunu Fibbage 2 (2-8 oyuncu), 500’ün üstündeki yepyeni sorusuyla orijinalinin 2 katından fazla soru içerir. 2) Duyduğunuzda şamatadan kıvranacağınız ses etki oyunu Earwax (3-8 oyuncu). 3) Eserlerinizi telefonunuzun veya tabletinizin üzerinde çizmenize olanak sağlayan abes sanat eseri “açık artırma” oyunu Bidiots (3-6 oyuncu). 4) Her şeyi söyleyebileceğiniz, gülmekten gözlerinizden yaş getirecek Quiplash XL (3-8 oyuncu), Quiplash ve Quip Pack 1 oyunlarındaki her şeyi ARTI 100’den fazla yepyeni istem içerir. 5) Bomba etkisizleştirmek için tırnakları yedirten parti oyunu Bomb Corp. (1-4 oyuncu). Oyuncular kendi telefonlarını, tabletlerini ve hatta bilgisayarlarını kumanda olarak kullanabilirler – böylece katılımı kolay mükemmel parti başlatıcısı olur. Fazladan kumanda gerekmez! Ve seyirciler de bazı oyunlara katılıp İzleyici olarak oynayarak etkileyebilirler! NOT: Bu oyun yerel olarak oynamak içindir; ancak uzaktaki oyuncularla internet üzerinden de tadı çıkartılabilir. Kutu içinde oyun gecesi şamatası... ama kutu gerekmez! NOT: Bu paketteki oyunlar sadece İngilizcedir.