Jackbox Parti Demeti
NOT: Bütün oyunlar sadece İngilizce olup yerel olarak çok oyunculudur. Bu neslin en harika iki parti oyunu derlemesi, şimdi DAHA BÜYÜK ve DAHA İYİ tek bir parti oyunu derlemesinde birleştirilmiştir! Jackbox Parti Demeti, herhangi bir oyun gecesini, partisini veya aile toplantısını bir kahkahalar velvelesine veya en azından kanın gövdeyi götürdüğü bir yarışma hengamesine (hangisini tercih ederseniz!) döndürecek 10 benzersiz ve neşeli parti oyunu içermektedir. En iyi kısmı ise, bir kumanda kargaşalığına gerek duymayacaksınız – bütün oyunlar, kumanda olarak kullanılan telefon ve tablet gibi internet bağlantılı cihazlarla oynanır! Jackbox Parti Paketinden alacaklarınız: YOU DON’T KNOW JACK 2015 Fibbage Drawful Lie Swatter Word Spud Jackbox Parti Paketi 2’den alacaklarınız: Fibbage 2 Earwax Bidiots Quiplash XL Bomb Corp. Parmak uçlarınızdaki sonsuz parti oyunu dizisiyle hiçbir partiniz bundan böyle hayal kırıklığı uğratmayacak. Bu oyunlar için birden ÇOK DAHA fazla parti yapmanız gerekecek!