Hunt: Showdown - Platinum Edition
Bu üstün Hunt: Showdown - Platinum Sürümü ile ana oyuna ve 13 indirilebilir içeriğe sahip olacaksın! - Hunt: Showdown (ana oyun) - Ronin (bir avcı, iki silah) - The Committed (bir avcı, iki silah) - The Prodigial Daughter (bir avcı, iki silah) - The Rat (bir avcı) - The Researcher (bir avcı) - The Arcane Archaeologist (bir avcı, bir silah) - The Revenant (bir avcı, bir silah) - The Trick Shooter (bir avcı, iki silah) - Last Gust (bir silah) - Double or Nothing (altı silah ) - The Beast Hunter (bir avcı, iki silah) - Fire Fight (iki silah) - The Kid (bir avcı, iki silah)