Hunt: Showdown - The Researcher
Harold Black'in Güncesi; anatomik çizimler, bilimsel gözlemler ve psikolojik değerlendirmelerden meydana gelmekle birlikte, AAD'nin düşman hakkında edindiği bilgilerin çoğunu oluşturur. Black, ileri yaşlara dek hayatta pek bir başarı elde edememiş, şansının yaver gittiği bir görevde kendini bambaşka bir dünyada bulmuştur. Hayatın farklı alanlarında edindiği, alışılmışın dışındaki eğitimi sayesinde kimsenin görmediği bağlantıları görebilir ve başkalarının kaos içinde kaybolduğu yerde o, mantığın sesini duyabilir.