Hunt: Showdown - The Trickshooter
Bu indirilebilir içerik iki korkunç silah ve bir efsanevi avcı içerir: - Carter (Avcı) - Ayı Bacağı (silah) - Carter'ın Seri Atışı (silah) Carter William Carter bir keskin nişancıydı ve rol aldığı Vahşi Batı Gösterileri için herkesin ilgisini çekecek yeni içerikler bulurdu. Tam bir gösteri adamı olduğu için hayat hikâyesinin büyük bir kısmını kurguya dökmüştür. Kimse Carter'ın aslında kim olduğunu ve nereden geldiğini bilmese de, iki şey barizdir: o, abartılı bir mizah ve macera düşkünü ve korkutucu bir nişancıdır. Ayı Bacağı Bu Winfield M1873C Vandal Yakın Nişancı modeli, Carter'ın gösterisinin ilgi odağıydı. Silahını gösterişli bir şekilde döndürüp horozunu çekerek seyircileri büyülerdi ve sahne ışıkları, silahın sedefli dürbünü ve altın ayı işlemesi üzerinde parlardı. Carter'ın Seri Atışı Keskin nişancı William Carter'a hediye edilen bu kişiselleştirilmiş Specter, seri atışlar yaparak seyircileri büyülemek ve düşmanların gözünü korkutmak için idealdir.