How to Survive: Storm Warning Edition
Zombi salgını olan bir yarımadada nasıl hayatta kalacağını öğrenmek, gece ve gündüzünü nasıl geçireceğini görmek, temel gıda, su ve barınak ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağını görmek ve onlarca el yapımı aletle hayatla ölüm arasında çizgiyi nasıl çizeceğini belirlemek için tanıtım videosunu izle. [SPACE] Bu tam sürüm orijinal zombi kabusunda hayatta kalma aletlerine ek olarak 6 ekstra heyecan verici DLC içeriyor - Sıradışı bir hayatta kalma rehberi size temel bilgiler verecek. - Yoğun bitki örtüsüyle kaplı 7 ada - Kendi istatistik ve becerilerine sahip 3 orijinal karaktere ek olarak alev püskürtücü yapabilen yeni "Nina" karakteri! - Oyun tarzını etkileyen hava seçenekleri ve lav ve zehirli bulutlar gibi doğal tehditler - Bir arkadaşınla online oyna - Ekstra oyun modları: kaçış araçları ara veya hayatta kalmak için barikat kur - Ölümsüz oyuncular için 3 zorluk seviyesi!