HITMAN hikayesinin başlangıcını bedava oyna ve usta bir suikastçi ol. Oyundaki ilk mekan olan gizli eğitim tesisinde oyuncular ilk defa Ajan 47 kimliğine bürünüyor ve International Contract Agency'nin bir ajanı olabilmek için ne gerektiğini bizzat tecrübe ediyorlar. Oyunu bedava indiren herkes ‘ICA Tesisi’ içerisinde bulunan her şeye tam erişim sağlayacak. - 2 Hikaye görevi, bütün oyun videoları da dahil - 2 Yükseliş Kontratı - 40'ın üzerinde Zorlu Görev - 17 Başarı Not: İlerlemeni kaydedebilir ve oyunu satın aldığında oraya aktarabilirsin.