Hell Let Loose - Deluxe Edition
İkinci Dünya Savaşı'nı destansı bir şekilde yaşatacak olan bu sürekli genişleyen Hell Let Loose deneyimine sen de katıl. 50v50 oyunculu savaşları ve sürekli değişen cephe hatlarıyla bu birinci şahıs nişancı oyunu, hem kazanmak hem de hayatta kalmak için ekip çalışması, iletişim ve strateji gerektirir! Ekip arkadaşlarınla birlikte birbirinden farklı on dört benzersiz önemli görev üstlenerek diğer becerikli askerlerle savaşacağın bir dizi ikonik savaş alanında savaşmaya hazır ol. Delüks sürümüyle en beğenilen DLC paketlerimizin 3'ü ile ortalığı kasıp kavuracaksın: False Front, Hot Drop ve Lethal Tide. Acımasız ve kanlı bir savaşa gerçekçilik katan detaylı tarihî silahlar, araçlar ve ekipmanla savaş karmaşasına sen de katıl. Cephe hattında görüşürüz!