Hell Let Loose - Near Miss
Bu DLC, 3 Miğferin kilidini açar: "Ramak Kala" M1 Savaş Hasarlı Miğfer (ABD) Bu ağır hasarlı M1 miğfer, bir keskin nişancının kafadan vuruşuyla avlanmak dahil olmak üzere savaşın güçlü ve şiddetli yaralarını taşır. Neyse ki mermi yalnızca başka bir kusur ekledi ve dış kabuğu delmedi. "Ramak Kala" M42 Savaş Hasarlı Miğfer (Alman) M42, pek de iyi günlerinde olmayan bir Alman kumaş kaplı miğferidir. Uçan şarapnel ve başıboş mermilerin dış kaplamayı delip geçmesiyle açtığı savaş hasarı, altındaki çentikli koruyucu katmanları açığa çıkararak bu piyade askerinin geri çekilirken neredeyse geri düşmesine neden oluyordu. "Ramak Kala" SSh-40 Hasarlı Savaş Miğferi (Sovyet) Savaşın tahrip ettiği bu Sovyet miğferi, havada savrulan yüksek hızlı şarapnellerin yarattığı katliamı gözler önüne seriyor. Ön saflardan bir an bile ayrılmayan bu özel SSh-40, zamanla paslanmıştır.