Hell Let Loose - Battle Scarred
Bu indirilebilir içerik, iki Alman Piyade birliği içerir Ön saflarda direnç gösterip bunun ispatı niteliğinde yara izleri taşıyan bu yeni Alman üniformaları, yakın dövüşlerin ve zorlu savaşların hikayelerini anlatıyor. Heer Gazi Ceketi, savaşın gerçeklerini yansıtır ve savaş gazilerinin yaralarını gururla gören yeni piyade askerlerinin saygısını kazanır. Seferin yoğun ve karmaşık baskısı, yaz ortasının boğucu sıcağından kurtulmayı sağlayan daha gündelik Heer Gömlekte kendini gösteriyor.