Heart&Slash
Heart&Slash, insan medeniyetinden geriye sadece robotların kaldığı bir dünyada geçen serseri bir 3D robot aşk hikâyesidir. Oyundaki karakteriniz olan duyarlı robot Heart, kötü ve her şeye hâkim QuAsSy’nin tahakkümünden kurtulmaya çalışmaktadır. Bu Heart’ın kolay lokma olduğu anlamına gelmiyor tabii ki. Oyundaki her ölüm kalıcı ve kullanılacak yeni silah ve nesneler, savaşılacak yeni düşmanlar ve keşfedilecek yeni gizemlerle oyuna tekrar başlamak anlamına geliyor. Heart&Slash’da önemli olan bir sistemi tamamen öğrenmekten ziyade size verilen şeylere adapte olup onları en iyi şekilde kullanmak olduğundan oyunculara yeni ve meydan okuyucu bir konsept sunuluyor.