GRID Autosport
İsteğe Bağlı Oyunlar sürümü İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca, Lehçe, Rusca, Brezilya Portekizcesi dillerini destekliyor. Profesyonel motorsporlarının ateşli ve büyüleyici dünyasını keşfedin, 22 müthiş yerde 100 rotada ya favori yarış stilinizde ustalaşın ya da hepsini fethedin. GRID Autosport dev bir kariyer, gelişmiş rakip sürücü AI, araç içi görüş ve dünyanın en heyecan verici yarış araçlarını içeriyor. Kapsamlı çok oyunculu modda online takım yarışları için klan tarzı Yarış Kulüpleri, RaceNet sponsorluğunda her hafta yeni müsabakalar ve 2 oyunculu bölünmüş ekran yarışları yer alıyor.