Gotham Knights
Şimdi ön sipariş verin ve 233 Özel Batcycle Temasını edinin. Batman öldü. Giderek genişleyen yeni yer altı suç dünyası, Gotham City'nin sokaklarını kasıp kavuruyor. Artık Gotham'ı korumak, bu şehrin yurttaşlarına umut aşılamak, polislerini disiplin altına almak ve suçlulara korku salmak Batman Ailesi'ne, yani Batgirl, Nightwing, Red Hood ve Robin'e düşüyor. Şehrin tarihindeki en karanlık bölümleri birbirine bağlayan gizemleri çözmekten destansı karşılaşmalarda birbirinden kötü adamları yenmeye kadar çeşitli görevleri var. Gotham Knights, şu ana kadarki en dinamik ve etkileşimli Gotham City'de geçen açık dünyalı bir aksiyon RPG oyunudur. Tek kişilik veya eşli oyunda Gotham'ın beş eşsiz ilçesinde devriye atın ve nerede suç eylemi bulursanız hemen müdahale edin. Hikâyeniz şimdi başlıyor. Şövalyeliğe adım atın.