Goat Simulator 3 - Pre-Order Standard Edition
Pilgor är tillbääka! Nu kan du förbeställa standardutgåvan också. Samla flocken för en omgång Goat Simulator 3, det splitter nya superrealistiska sandlådespelet från bondgården. Ta dig i kast med rollen som geten alla älskar att hata ännu en gång. Just det, vi är tillbaka! Vi "bräker" på med ännu en omgång vansinne, och den här gången får Pilgor sällskap av andra getter. Du kan bjuda in upp till tre medspelare för att spela co-op, antingen lokalt eller online. Skapa kaos tillsammans eller utmana varandra i minispelen och få ovänner för livet. Gör dig redo för en ny omgång ren kalabalik. Slicka, skalla och förstör allt i din väg i en nyskapad öppen värld, i spelet som lovar vara det största slöseriet med din tid sedan den senaste Goat Simulator-utgåvan! Vi talar inte om hur du ska spela (utom i instruktionsavsnittet), utan ger dig bara förutsättningarna för att leva ditt drömliv ... som get. INNEHÅLL: - Du kan bli en get - Hitta tre kompisar som vill leva getliv tillsammans med dig, så kan ni spela i team i co-op-läget, lokalt eller online. - Det finns hur många getter som helst att välja mellan! Om du vill vara tjusig kan du välja en extra lång get, eller en randig get, med mera. Här finns getter för alla smaker! - Dessutom kan du klä upp din get i allt möjligt nonsens, från toarullar till tebrickor. Eller varför inte prova en jetpack. - Den här gången har vi faktiskt till och med hyrt in "speldesigners" och vi har hört att de har lagt in "en ok andel spelinnehåll", event, NPC:er att joxa med, fysik, statuseffekter, samlarobjekt, påskägg, lögner, svek och hjärtesorg - De har lagt in minispel också, massor av minispel (sju är massor, eller hur?) - Vem sa nåt om en musikal? - Du kan spela som Keanu Ree... (ha, ha, ville bara kolla att du fortfarande läser) - Men du kan spela som guldfisk (helt sant) ANSVARSFRISKRIVNING: Goat Simulator 3 är lika idiotiskt som sina föregångare. Kommer det här spelet lära dig att bli en med flocken? Antagligen inte. Vill du lära dig något om riktiga getter är det definitivt klyftigare att kolla en naturfilm med David Attenborough istället.