Bang-On Balls: Chronicles
İtalyan tesisatçılar, mavi kirpiler ve vahşi bandikutlar gibi türün en iyilerinden ilham alan muhteşem, zıpır bir 3D platform ve dövüş oyunu! Destansı maceralarla ve kaosla dolu bir yolculuğa çıkan pervasız zıpır kahraman BOB olarak oyna. Açık Dünyayı Keşfet ve Yık Bir yandan keşfederken bir yandan paramparça edebileceğin, tıka basa dolu açık dünyalara dal! Düşmanları ve boss'ları alt et, heyecan verici zorlukların üstesinden gel ve birçok gizli sırrı ortaya çıkar. Diyarlar yoluna çıkan her şeyi kırıp dökerken istediğin hızda yapabileceğin aktivitelerle dolu. Tarihler Arasında Zıpla Her biri benzersiz mekanikler, eşyalar ve düşmanlar içeren çok sayıdaki (ve biraz da doğruluktan uzak) tarihsel temalı açık dünyaların birinden diğerine zıpla. Vikingler'den Korsanlar Çağı'na, Feodal Japonya'dan Uzay Yarışı'na. Her dünyaya istediğin zaman girip çıkabilir ve ilerleyişine devam edebilirsin. Tek Oyunculu, Çevrimiçi Eşli Oyun ve Bölünmüş Ekran İster tek başına oyna, ister arkadaşlarınla. Tek oyunculu, bölünmüş ekranda 2 oyunculu ve çevrimiçi eşli oyunda 4 oyunculu seçenekler destekleniyor! Oyunlara gir çık, topladığın tüm eşya ve silahları yanında götür. Kapsamlı Karakter Özelleştirme Karakterini özelleştirmek için silahlar, kalkanlar ve temalı eşyalar topla! Ücretli kozmetik DLC yok, karakterini özelleştirmek için oynarken topladığın eşyalarla yaratıcılığını konuştur. Özellikler: - Tarihsel (ve biraz da doğruluktan uzak) dünyalarda geçen muhteşem, zıpır bir 3D platform ve dövüş oyunu. - İçerik kaynıyor. Düşmanlarla dövüş, dostlarını kurtar, çok sayıda görevi üstlen, sırları ortaya çıkar ve bir dolu temalı eşya ve silahı topla. - Son derece tahrip edilebilir ortamları vur, kır, parçala. - Hepsini oynarken toplayabileceğin çok sayıdaki bayrak, eşya, silah ve temalı dekorlarla karakterini özelleştir. - 4 kişiye kadar çevrimiçi eşli oyun ve bölünmüş ekranda 2 oyunculu. Akıcı bir şekilde oyunlara girip çık, topladığın eşyaları yanında götür. - Tarih öğretiyor... sayılır.