The Eternal Cylinder
"Tehlikeli bir dünyada doğdun. Gerçeküstü ve fantastik ortamlar, betimlemesi oldukça zor tuhaf yaratıklarla dolu. Tehlikeli olduğu kadar mucize ve gizemlerle de dolu olan bu dünyanın hem korkutucu hem de büyüleyici bir yanı var. Ancak bu dünyadaki en büyük tehlikenin yanında, bunların hiçbirinin esamesi bile okunmaz ve onun adı: Silindir. Bu yuvarlanan devasa, kadim yapı, önüne çıkan her şeyi ezip geçer. Peki bu şey nereden geldi? Ve onu nasıl durdurabilirsin? Bu dünyada, Trebum adı verilen minik bir yaratıksın sadece. Canlıların en hızlısı veya güçlüsü olmasan da, bir canlının sahip olabileceği en önemli yeteneğe sahipsin; uyum sağlamak. Bir Trebum, mutasyon geçirip yeni fiziksel nitelikler ve yetenekler kazanarak kendisini avcılardan koruyabilir ve tehlikelerle bu dünyada yolunu bulabilir; minik bir canlı olmanın dezavantajını, üstün doğaçlama kabiliyeti ve maharetlerinle telafi etmen gerekecek. Hadi o zaman küçük Trebum, hazırlan. Aileni bir araya getir ve seni bekleyen tehlikeli yolculuğa atılıp dünyayı The Eternal Cylinder'dan (Ezeli Silindir) kurtar."