Pilgor geri döndü! Sürünü topla ve yepyeni, tamamen gerçekçi bir serbest dünya çiftlik deneyimi içeren Goat Simulator 3'e girerek aslında hiç kimsenin favorisi olmayan kadın başrol olarak oyna. En fazla üç arkadaşını yerel veya çevrimiçi işbirliği moduna davet edip bir ekip olarak yıkım yarat veya mini oyunlarda yarışıp arkadaşlığınızı sonlandır. Digital Downgrade Edition, ana oyunu ve yanında Goat Simulator'ın tarih boyunca çıkan DLC'lerinden alınan yeniden yapılmış çerçöpü içerir: Yeniden yapılmış çerçöp: - Eski usul Pilgor olarak oyna - Tam tank zırhı (MMO) - Keçi Zero görünümü (GoatZ) - Uzay başlığı ve kıyafeti (Waste of Space) - Don Pastrami, Valentino Salami, Dolph Spaghetti ve Humphrey Ciabatta'nın maskeleri (Payday) - Dijital Oyun Müziği - 3D Yazıcı Dosyaları: - Pilgor - Tony Shark - Keçi Kulesi - Süs SORUMLULUK REDDİ: Goat Simulator 3, son derece aptalca bir oyundur. Bu oyun sana yerel sürünle bir olmayı mı öğretecek? Muhtemelen öğretmeyecek. Gerçek keçiler hakkındaki bilgileri David Attenborough dinleyerek öğrenebilirsin.