Globetrotter Bundle
Bu harika paketle dünyanın çeşitli köşelerinde 3 farklı maceraya atılın! Eski Pers topraklarına yolculuk edin ve korkunç bir vebanın pençesindeki iyi kalpli bir halkı iyileştirin. Hortlakların korku saldığı gizemli bir su altı art-deco kentine derin bir dalış yapın. Görkemli Karkhala dağlarına tırmanarak dünyaya hükmetme tehdidi olan son ölümsüz tarikatın peşine düşün.