Ghostbusters: The Video Game Remastered
Orijinal Ghostbusters deneyimi – Orijinal Hayalet Avcıları filmlerinin senaristleri Dan Aykroyd ve Harold Ramis’in kaleminden çıkma özgün bir hikâyeye dayanan oyun, ses ve görsel benzerlikleriyle Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis, Ernie Hudson’ı maceraya katıyor. Emsalsiz oynanış özellikleri – İmha edilebilir hedeflerle dolu ortamlarda, yükseltilebilir silahlarla hayaletlere karşı dövüş, tuzak kur, avla! Büyük çaplı elebaşı savaşlarında ekibin cesaretini sına. Hikâye Görevi – Karakterin New York sokaklarında hem eskinin sevilen hem de yepyeni hayaletlere karşı mücadele edip avladığı özgün bir hikaye.