Ghost Master: Resurrection Core Edition
Tekinsiz tımarhanelerden askerî üslere, kaotik öğrenci yurtlarından sıkı korunan polis karakollarına dek, tamamen yeniden tasarlanan 11 bölgede hiçbir şeyden habersiz Gravenville vatandaşlarını dehşete düşürün. Hepsi Ana Sürüm’de. Ana Sürüm’de aynı zamanda iki adet yepyeni DLC de mevcut. Doğaüstü Güçler Emrinde Her birinin kendine has yetenekleri olan hayaletler, gulyabaniler, gremlinler ve daha nicesini çağır, yönet. Bu tüyler ürpertici yancıların her zamankinden daha korkunç (ve bir o kadar da eğlenceli)! Taktik ve Doğaüstü Güçler Bir Arada Taktik zekânı, macera ruhunu ve kaynak yönetimini, detaylarla dolu bu paranormal dünyada kesintisiz bir oynanışta birleştir. Gizemleri Çöz, Dehşet Saç Bastığın her mekân, çözmen gereken ayrı bir bulmaca. Sırları ortaya çıkarmak, fanileri parmağında oynatmak ve görevleri tamamlamak için hayalet taktiklerini ve güçlerini konuştur. Korkuyu Baştan Yaşa Bu baştan yaratılmış doğaüstü oyun alanı, korku sanatındaki ustalığını göstermen için Ghost Master: Resurrection’da seni bekliyor. Ölüler uyandı... ve hepsi senin emrinde!