Ghosts Adrift
Ghosts Adrift: Banliyöler çok cazip, değil mi? Ölümlüler işlerine bakarken, gölgelerde gizlenen hayaletlerin varlığından tamamen habersizler. Neibolt Caddesi'ndeki ev, çekici olmaktan çıkıp tam anlamıyla korkunç bir yer haline gelmek üzere. Yeni bir seviye olan Neibolt Caddesi artık dehşet dolu. Bu DLC ayrıca yeni bir oyun modu olan Rastgele Oynama'yı da içeriyor. Hayalet Ustası kaosun içinde güçlenir! Rastgele Hayalet dizilimleri, mekanlar ve ölümlüler. Orada görüşürüz!