Gangs of Sherwood
Gangs of Sherwood, Robin Hood'un yeniden tasarlanan dünyasında 1 ila 4 oyuncuya kadar destek sunan, işbirliğine dayalı bir aksiyon oyunudur. Felsefe Taşının güçleri sayesinde Notthingham Şerifi'nin orduları hiç olmadığı kadar kuvvetli ve İngiltere halkı hiç bu kadar ezilmemişti... İSYANA ÖNCÜLÜK ET Eşsiz ve tamamen farklı oyun tarzlarına sahip dört karakter; Robin, Marian, Keşiş Tuck ve Küçük John'dan birini seç, fakirlere vermek için yağmalayacak zenginlikler bul. Sherwood Ormanı'ndan Şerifin uçan kalesine giden yol, düşman birlikleri tarafından kapatıldı. Farklı karakterlerin savaş tarzını birleştirerek geliştirilmiş performansla düşman askerleri, heybetli savaş aletleri ve korkutucu ele başlarıyla savaş, nihayetinde de tiranın planlarını suya düşür. ZENGİNİ SOY, FAKİRE VER AMA KENDİNİ DE UNUTMA! Masumları kurtararak ve topladığın ganimetleri insanlara dağıtarak namını arttır, yeni geliştirmeler açarak daha yıkıcı kombolar yap. Kalan altınlarını tüccarlara vererek ekipmanını geliştir ve oyun tarzınla uygun şekilde yeteneklerini özelleştir. 4 OYUNCUYA KADAR EŞLİ AKSİYON Takım arkadaşlarınla birlikte hareket ederek aşırı tatmin edici kombolar yap. Göreve çıkmadan önce takım arkadaşlarınla sığınakta buluş ve taktik geliştir, sonra da savaş alanında taktiğinizi test et.