Microsoft Corporation
XBOX konsolundaPC ve desteklenen mobil cihazlarda oyunları indirin ve oynayın. Uygun cihazlarda, oyunları indirme ve çevrimiçi yürütme işlemini atlayın (sahip olduğunuz belirli oyunlar dahil). Premium ile öncelikli erişim elde edersiniz.