Microsoft Corporation
Daha ilk günden Forza Horizon 6, High on Life 2 ve daha fazla oyun oynayın. *Oyunları seçin. *Call of Duty oyunları hariçtir.
Xbox konsolundaPC ve desteklenen mobil cihazlarda oyunları indirin ve oynayın. Uygun cihazlarda, oyunları indirme ve çevrimiçi yürütme işlemini atlayın (sahip olduğunuz belirli oyunlar dahil). Ultimate ile en kısa bekleme süreleriyle en yüksek kaliteye sahip olursunuz.