Fruitbus
Fruitbus, lezzetin her şey olduğu açık bir dünyada geçen sevimli bir mutfak macerasıdır. Güvenilir kamyonunuzu yükseltin ve yeni destinasyonlarla dolu yepyeni bir dünyayı birlikte ziyaret edin. Gustum takımadalarındaki her adada taze meyve ve sebzeleri keşfedin, onların geleneklerini öğrenin ve birinin gününü güzelleştirecek yemekler pişirin. Devasa yaylı bir muzdan yarış kanatlarına kadar Fruitbus'unuzu kişiliğinizi yansıtacak şekilde özelleştirin. Müzik ve parlak renklerle müşteri çekmenin yeni yollarını bulun. Vahşi doğada maceraya atılırken ve malzemeleri toplarken Toprak Ana'ya iyi davranın. Antik ormanlarda, gizli korularda ve unutulmuş mağaralarda bir sonraki en çok satan yemeğiniz için ilham alın. Mutfağınızı oyun tarzınıza uyacak şekilde yükseltin. Müşterilerin denemesi veya yerel lezzetleri yapma zorluğunu üstlenmesi için eğlenceli ve orijinal yemekler hazırlayın. Duyguları ve anıları canlandıran yemekler yaratarak sadık müşterilerden oluşan bir takipçi kitlesi oluşturun ve onların benzersiz hikayelerini keşfedin. Size ve Fruitbus'unuza yardımcı olmak ve yeni olasılıkların kilidini açmak için yiyeceğin gücünü kullanın.