FMV Gore
HEART OF THE FOREST Almanya’nın Kara Ormanı’nda yüzyıllardır anlatılan intikamcı ruh efsanelerinden ilham alan bu etkileşimli psikolojik korku filminde talihsiz bir doğa yürüyüşü nefes kesen bir hayatta kalma mücadelesine dönüşür. DEAD RESET Korkunç bir ölüm döngüsüne hapsolan cerrah Cole Mason kaçırılıp bir su altı tesisine getirilir ve evrimleşen korkunç bir paraziti çıkarmak için bir hastayı ameliyat etmeye zorlanır. Dead Reset, her ölümün seni gerçeğe daha da yaklaştırdığı, kana bulanmış etkileşimli bir korku oyunudur. BLOODSHORE Bloodshore, ünlü yayıncılar, göstericiler ve idam mahkûmları arasında geçen televizyonda yayınlanan bir savaştır. Siz, hayatını değiştirebilecek bir ödül için savaşan kariyeri bitmiş bir aktör olan Nick’in kaderini kontrol ediyorsunuz. THE BUNKER The Bunker devletin artık kullanmadığı bir nükleer sığınağın içinde çekilen, senaryosu The Witcher, SOMA ve Broken Sword yaptılarının yazarları tarafından oluşturulmuş tamamen canlı bir aksiyon deneyimi. Adam Brown (The Hobbit), Sarah Greene (Penny Dreadful) ve Grahame Fox'un (Game of Thrones) başrolde yer aldığı inanılmaz bir kadroyla karşımıza çıkıyor. THE COMPLEX Londra'da gerçekleşen büyük bir biyolojik silah saldırısından sonra iki bilim adamı kendilerini zaman ve havanın giderek tükendiği bir laboratuvarda kilitli bulurlar.