Fling to the Finish
NASIL BIR OYUN? Fling to the Finish'te elastik bir halatla birbirine bağlı ikişer oyuncudan oluşan takımlar, rengârenk ve karmaşık engellerle dolu pistlerde yarışıyor. Arkadaşlarınla oyuna ilk başladığınızda aranızdaki halat, her şeye takılacak. Ama daha iyi iletişim kurmaya başladığınızda halatı nasıl lehinize kullanacağınızı çözeceksiniz. Tecrübeli oyuncular, halatı kullanarak tehlikeli engellerin etrafından dolanabilir ve takım arkadaşlarını düşmekten kurtarabilir. Halatı nasıl kullanacağını öğrenen takım arkadaşları, başka hiçbir platform oyununda yapamayacakları akrobatik hareketleri yapabilir! Takımlar, çevrim içi veya yerel yarışlarda diğer oyuncularla rekabet ederek yeteneklerini gösterebilir! OYNAMA YÖNTEMLERİ Tekli veya çevrim içi oyna. Yerel veya çevrim içi Eşli oyunun keyfini çıkar. Yerel Bölünmüş Ekranda arkadaşlarınla yarış. Fling to the Finish'in kaosunun keyfini kendi tarzında çıkar. PISTLER! Fling to the Finish'te her pist, benzersiz bir temaya ve tarza sahip. Uçan parklarda, dev kumarhanelerde ve hatta solucanlarla dolu asteroid kuşaklarında yarışarak bitiş çizgisine varmaya çalışın! Her engeli, halatı farklı bir şekilde kullanmaya çalışacağınız şekilde tasarladık. Böylece her saniye yepyeni sürprizlerle karşılaşacak, unutamayacağınız anlar yaşayacaksınız. Hatta her yarış pisti, siz oynadıkça şekil değiştirdiği için her yarışın heyecanı ayrı olacak. Önünüze hangi engelin çıkacağını asla tahmin edemeyeceksiniz. SALDIRILAR! Rakipler geride kaldığında lavabo pompalarıyla, ağırlıklarla ve şeytani lazerlerle karşı koyacak. Bunlar sayesinde oyun daha ilginç bir hâl alacak ve oyunculardan biri, diğerinden daha fazla tecrübeye sahipse puanı dengelemeye yardımcı olacak. OYUN KUMANDASINI PAYLAŞ Takım arkadaşına resmen bağlı olduğun için Fling to the Finish, tam anlamıyla gerçek bir iş birliği deneyimi. Hatta istersen oyun kumandasını arkadaşınla aynı anda kullanarak dahi oynayabilirsiniz. Tuş planı, yerel iş birliği modu için mükemmeldir ve oyuna yepyeni bir boyut kazandırır. Oyunda birbirinizi itip çekerken gerçekte de aynısını yapmamak için kendinizi zor tutacaksınız!