Five Nights at Freddy's: Security Breach
KORKU DOLU YENİ BÖLÜM Five Nights at Freddy’s: Security Breach, dünya genelinde milyonlarca oyuncunun bayıldığı aile dostu korku oyunlarının en yenisidir. Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex’te gece vakti kapana kısılmış küçük bir çocuk olan Gregory olarak oynayacaksınız. Yeniden tasarlanan Five Nights at Freddy’s karakterleri durdurması neredeyse imkansız bir avda. Gregory, Freddy Fazbear’in yardımını alarak hayatta kalmalı ve yeni tüyler ürpertici tehditlerin üstesinden gelmeli. AVCILAR VE AVLARI - Gece kuralları devreye girdiğinde Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex’te bulunan animatronikler davetsiz misafirlerin amansızca peşine düşer. Glamrock Chica, Roxanne Wolf, Montgomery Gator ve Pizzaplex’in güvenlik görevlisi Vanessa gerekirse her Pamuk Şekerli Pizza Tezgahının altına bile bakacaktır. O yüzden bir yerde uzun süre kalmak pek akıl karı değil. HAYATTA KALMAK İÇİN UYUM SAĞLAYIN - Çevreyi araştırmak ve tehlikenin içinde yolunuzu bulmak için binanın güvenlik kameralarına erişim sağlayın. Boya kutularını ve oyuncakları devirerek düşmanların dikkatini başka yöne çekin ve düşmanlar gelmeden hemen oradan uzaklaşın. Saklanma yerlerine girip tehlikenin geçmesini bekleyin veya peşinize takılanları atlatmaya çalışın. İstediğiniz gibi oynayın ama uyum sağlamaya hazırlıklı olun. ARAŞTIRIN VE KEŞFEDİN - Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex’te misafirlerin eğlenmesine yönelik çeşitli programlar bulunur: Monty Golf, Roxy Raceway, Bonnie Bowl, kanalizasyon ve... Ne? Kanalizasyon mu? Pizzaplex devasa bir yer olduğu için burada keşfedilecek çok şey var.