Fight For America
Amerika düşmanın eline geçti. Karşı saldırıya geçmek sana kalmış! Savunmanı kur, tüm ateş gücünü topla ve ülkeyi geri almak için hücuma öncülük et - eyalet eyalet, savaş savaş. Taretleri stratejik olarak konuşlandır, yıkıcı makineli tüfekleri ateşe aç ve amansız düşman dalgalarına ve devasa boss’lara karşı hayatta kalmak için taktiklerini uyumlu hale getir. Her zafer, cephe hattını ileri iter ve seni ülke çapında özgürlüğü yeniden sağlamaya bir adım daha yaklaştırır. Yere düşen her düşmandan para kazan, silahlarını geliştir ve hattı korumak için güçlü yeni teçhizatın kilidini aç. Özgürleştirilen her eyalet ordunu güçlendirir ve yeni zorluklar, düşmanlar ve ödüller sunar. Her hamle ve her galibiyetle, özgür bir Amerika’nın geleceğini sen şekillendiriyorsun! Özellikler: - Yoğun taktiksel aksiyon sunan tower defense esintili oynanış - Durdurulamaz bir savunma kurmak için tonla silah, taret ve yükseltme - Stratejini ve reflekslerini sınayan acımasız düşmanlar ve boss’lar - Her biri kendine özgü zorluklar ve ödüller sunan düzinelerce eyalet ve ülke - Stratejik ilerleme sistemi. Kaynak kazan, ekipmanı geliştir ve fethet! Toprağı geri al. Ulusu yeniden inşa et. Amerika için savaş!