Faeria
Eşsiz oyun tahtası sayesinde, Faeria güçlü strateji gerektiren kart savaşları ile sınırlarını zorlayacak. Desteni kur, savaş alanını şekillendir ve zafere koş! Benzersiz bir strateji oyunu. Destansı savaşlarda çarpışırken heyecan verici desteler kur ve savaş alanını şekillendir. Dağlar yarat, ormanlar dik, göller doldur veya çöldeki kumlarından faydalan. Zafere giden yolu sen seçmelisin. Koleksiyonunu basit ve hesaplı DLC-bazlı iş modelimizden edin. Pahalı mikro-ödemelerin olmadığı bir kart oyununu tecrübe et. Tekli mücadele, draft modu, veya PVP olsun, bütün kartlar yalnızca oyunu oynayarak kazanılır! 100+ saat boyunca, tek oyunculu veya işbirlikli görevlerin, bulmacaların keyfini çıkar! Ödüllü ve bol çeşitli karşılaşmaları keşfet. Oversky’dan geçen yolculuğunda sinsi World Boss’ları mağlup et, hatta AI düşmanla draft modunda oyna! Faeria’nın eşi olmayan draft modu, Pandora’ya gir ve deste kurma becerilerini AI’ye karşı veya PVP oynayarak en zorlu testlere tabi tut. Başarılı olduğun kadar ödül kazan. Koleksiyonunu arttırmak veya sadece eğlenmek için mükemmel! Resmi Discord kanalımıza, reddite, forumlara ve Hub’a katıl, büyüyen ve birbirini destekleyen oyuncu topluluğumuzun bir parçası ol. Köklü geçmişiyle, seni daha iyi karşılayacak oyuncular bulamazsın. Resmi olarak tanınan düzenli turnuvalarda büyük ödüller için rekabet et, veya canlı izle ve oyun içi kazançlardan payını al! Sistemimiz oyuncuları üstün performansları için ödüllendirir ve herkesin izlemesine, keyfini çıkarmasına ve kazançtan pay almasına izin verir!