Faeria : Cardbacks Pack
Bu DLC, oyunda ilerleyerek de açılması mümkün olan bütün Kart Arkası kozmetik parçalarını anında açar. Bu pakette halihazırda oyunda mevcut olan 20+ Kart Arkası bulunur ve yeni kart arkaları oyuna eklendikçe paket içeriğine de dahil edilecektir. Önemli not – Bu paket Turnuvalarda ve Sezon Oyununda kazanılan özel kozmetik içeriği açmaz ve diğer DLC paketlerinde bulunmaz.