Faeria : Orbs Pack
Bu DLC, oyunda ilerleyerek de açılması mümkün olan bütün Küre kozmetik parçalarını anında açar. Bu pakette halihazırda oyunda mevcut olan 30+ Küre bulunur ve yeni küreler oyuna eklendikçe paket içeriğine de dahil edilecektir. Önemli not – Bu paket Turnuvalarda ve Sezon Oyununda kazanılan özel kozmetik içeriği açmaz ve diğer DLC paketlerinde bulunmaz.