Escape Dead Island
İsteğe Bağlı Oyunlar sürümü İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca dillerini destekliyor.Escape Dead Island, Banoi’deki açıklanamayan olayları belgelemek için bir yolculuğa yelken açan Cliff Calo’yu takip eden bir Gizemli Hayatta Kalma macerasıdır. Narapela adasına vardığında hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını görür. Bu oyun oyuncuların Dead Island evrenini derinlemesine araştırmasını ve zombi salgınının sebeplerini çözmesini sağlıyor. Kaçış sadece başlangıçtır.