Enlisted - Sd.Kfz. 251/1 Squad Bundle
Bu paketin içeriği: - Almanya kuvvetleri için 21. Panzer Tümeninin 125. Panzergrenadier Alayının premium mangası + Sd.Kfz. 251/1 zırhlı personel taşıyıcı - 200 Altın Bu tümen, 1941 yılında kurulmuş ve ilk olarak Fransa'ya atanmıştır. 1942 yılında Kuzey Afrika'ya gönderilmiş, burada El-Alameyn ve Kasserine Geçidi muharebelerinde görev almıştır. 1944 yılının Haziran ayında Normandiya'da Müttefiklere karşı muharebelerde yer almış ve savaşın sonunda Oder Nehri bölgesindeki Doğu Cephesi'ne gönderilmiştir. Sd.Kfz. 251/1, Almanya'nın en tanınmış araçlarından biridir. Pek çok farklı göreve uygun hâle getirmek için araca yaklaşık bir düzine modifikasyon yapılmıştır. Toplam 15 asker kapasitelidir. Birkaç komutan, mangalarıyla birlikte bu araca sığar.