Enlisted - 2500 Gold + 300 Bonus
Premium bir oyun parası olan Enlisted Gold, oyunda Gümüş, Premium hesap, asker ve silah, asker eğitimi, manga seviye artırma gibi yerlerde kullanabilirsin.