ELDEN RING NIGHTREIGN
ELDEN RING NIGHTREIGN, oyunun temel mekaniklerinin yeniden inşa edilmesiyle ELDEN RING evreninde yeni bir oyun deneyimi yaratmak için tasarlanmış bağımsız bir maceradır. BİRLİKTE YÜKSELİN 3 oyunculu eşli oyun imkânı sayesinde tırmanan geceye ve içindeki tehlikelere meydan okumak için diğer oyuncularla güçlerini birleştir. KAHRAMAN OL Her biri kendi becerilerine, benzersiz yeteneklere ve ayırt edici görsel niteliklere sahip kahramanları yönet. Tek başlarına güçlü olsalar da bir takım olarak bir araya geldiklerinde yetenekleri güçlü sinerjiler oluşturuyor. GECEYE MEYDAN OKU Her oyun oturumu arasında değişen arazide kol gezen acımasız bir çevresel tehdidin üstesinden gel ve o gecenin muhteşem bölüm sonu canavarını yen! *Ayrıca bir Deluxe Edition ürünü mevcuttur. Lütfen aynı içeriği iki kez satın almamaya dikkat et.