EDENGATE: The Edge of Life
Yetenekli genç bir bilim insanı olan Mia Lorenson, aklında sorularla ve birkaç değerli yanıtla birlikte terk edilmiş bir hastanede uyandı. Peki ona ne oldu? Dünyaya ne oldu? Küresel pandemi sırasında geliştirilen Edengate: The Edge of Life belirsizlik, izolasyon, özlem ve umut duygularını yansıtan interaktif bir deneyimdir. Duygusal seslendirme performansları ve büyük beğeni toplayan besteci Laryssa Okada'nın nefes kesici müzikleri eşliğinde Edengate'in ıssız şehrini keşfedip şehrin gizemlerini ve anılarını çözerken Mia'nın duygusal yolculuğunu deneyimle. Yıkıma karşı umudu bul ve bizi dünyaya bağlayan şeyi keşfet.