Anthology of Fear
Aylar süren araştırmalardan sonra kimse kardeşinizin yerini tespit edemedi. Yardım için tüm umutlar tükendiğinde, meseleyi kendi ellerinize alıyorsunuz. Rahatsız edici liminal mekanlarda yol alırken kardeşinizin kayboluşunun gizemini çözün. Tek kişilik bir soruşturmada yer alın ve kardeşinizin kayboluşunun gizemini çözün. Tedirgin edici liminal yerleri keşfederek gerçeği bulun. Yine de dikkatli olun çünkü kâbustan geçerken yolunuz tehlikelerle dolu olacak. KABUSTAN ÇIKIŞ YOLUNU BUL. Her biri ortak trajediyi açığa çıkaran hikayeyi bölüm bölüm keşfedin. İnsan bilincinin somutlaşmış dehşetlerini keşfedin ve kardeşinizi bulmak için onlarla savaşın. GERÇEĞI KEŞFEDIN. Kişisel araştırmanız sizi terk edilmiş bir tıbbi tesise götürüyor. Yavaş yavaş, rahatsız edici geçmişini ve onunla ilişkili insanlara ne olduğunu keşfediyorsunuz. PARANORMAL OLANI DENEYIMLEYIN. Kardeşinizin kayboluşuyla ilişkili insanların anılarını araştırın. Açıklanamaz olanı deneyimleyin, hayal edilemez olandan kurtulun ve parçaları bir araya getirin. ARAŞTIRMANIZI TAMAMLAYIN. Gerçeğe giden yolda sizi bekleyen tehlikelerden kaçının. Çevrenizle etkileşime geçin ve neler olduğunu anlamanıza yardımcı olabilecek gerçeküstü deneyimlere katılın.