Those Who Remain
Işıklar sönerken ıssız kasaba Dormont'ta karanlığın korları canlanıyor. Bu hikaye odaklı birinci şahıs psikolojik gerilim oyununda rahatsız edici korkularla yüzleş, akıl sağlığını koru ve gece hayatta kal.