DYSMANTLE
Uzun yıllardan sonra sığınağından çıkıp tekrar yeryüzüne adım atıyorsun. Yepyeni, cüretkâr bir dünya seni bekliyor ve bu dünyada artık sadece iğrenç, vahşi yaratıklar var. Senden başka bir tane bile insan evladı kalmamış. Bu dünya, artık doğanın hükümdârlığında. İşin kötü yanı ise, bunlar daha sadece başlangıç. Her şey daha da kötüleşecek. Bu sefil adadan uzaklaşmanın bir yolunu bulmalısın. Tabii istersen öncesinde biraz bu acı tatlı kıyametin keyfini çıkarabilirsin.