DYNASTY WARRIORS 8 Empires
DYNASTY WARRIORS 8 Empires, "Empires" serisinin son kurulumu olup, burada hem strateji hem de WARRIORS serisinin ün kazandığı bine karşı bir savaşçıtaktiğini kullanarak eski Çin'i fethedebilirsin. Oyuncu Three Kingdoms döneminden bir kahramandır, amacı da strateji ve savaşlar vasıtasıyla eski Çin'in tamamını kendi hakimiyetleri altında birleştirmektir!